źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

درباره بلاگ
źªŗĭ




مــن בخـتـــــر دی ماه هستم ... اشتبـــاه نکن .. مغـــــرور نیستم ! اما به خـــوב میبــــالم .. زیــــرا "صـداقـــت و وفــــاבاری " اصـــول زنــــدگیم هستند. مـــرا بــا این בو اصـــل " زنـــבگی کن " ... בر غیـــر اینصورت : " به ســلامـــت... "

هر سال روزِ تولدم؛

شمع های بیشتری برایم اشک می ریزند ...



پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۶، ۰۳:۵۰ - محمد روشنیان
    تبریک
  • ۱ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۶ - ramin pazoki
    لایک
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۰

کی

کییییی دنبال کردنمو قطع کرده هاااااااااااااان؟یه نفر کم شدددد چرا

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
kameleh ...

نظرات  (۱۰)

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۹ سینا مرادی
مگه تو پنل مدیریت فهرست دنبال کننده هارو ننوشته؟
پاسخ:
چرا نوشته ولی قبلنااا 22تا بودش خب
من که هستم در خدمت تون 
پاسخ:
کوشش
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۰ محمدرضا ...
:)))
پاسخ:
;-)
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۸ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
کم بخند :-)
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۵ خواندنی ها
یه خورده سر و وضع خونتون تغییر کرده اول اومدم نشناختم
وقتی اسم وبلاگو دیدم شناختم
من که هستم و نمیرم
پاسخ:
بھتر
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۱ زهرا قربانی
خخخ
پاسخ:
;-)
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۵ نشسته خنده
حاضر
پاسخ:
قبول
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۸ پری بانو
:|
پاسخ:
:-D
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۶ ...ما شیعه ها ...
خخخخخ :) 
من که هستم. حاضر :) 
پاسخ:
غیبت نکنىدا
من که اومدم 21 بود
ازین کمو زیادا خیلی میشه
مثلا من هفته پیش یهو شدم 105 تا الان 102 تا دنبال دارم:))
پاسخ:
22 بود جون خودم    :’(