źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

درباره بلاگ
źªŗĭ




مــن בخـتـــــر دی ماه هستم ... اشتبـــاه نکن .. مغـــــرور نیستم ! اما به خـــوב میبــــالم .. زیــــرا "صـداقـــت و وفــــاבاری " اصـــول زنــــدگیم هستند. مـــرا بــا این בو اصـــل " زنـــבگی کن " ... בر غیـــر اینصورت : " به ســلامـــت... "

هر سال روزِ تولدم؛

شمع های بیشتری برایم اشک می ریزند ...



پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۶، ۰۳:۵۰ - محمد روشنیان
    تبریک
  • ۱ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۶ - ramin pazoki
    لایک
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۱

متن4


در شـعرهای مـن عاشـقانه میـخوانند... 

غـافل از اینـکه من خـودم...

تـمام عاشـقانه های دنیا را؛ در چـشم های تو خـوانده ام.

 

 

 

 

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا

بخـوانی یـا نــــه،

مــن بـرای دلِ خستــه ام می نـویسـم

میخـــواهی بخـــوان...

میخـــواهـی نخـــوان!

فـــقــــــط خـواهـش میکنـم

اگــــر خـوانـدی

عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن!

مــن این را بـرای تـــو

ســروده ام

نــــــه بـرای " او " 

 

 

 

 

مثل کاغــذهای آخر دفــتر مشق ‌آن سال ها

که همیشه خالی رهــایشان میکردم

به عــشقِ دفــتر نو

این روزها خــالیم...

 

 

 

 

طعم تــلخ سیگارو دوست دارم

تــلخ مثل آخرین بــوسه ی لعنــتی ما

تــلخ مثل آخــرین دروغ تو

که باز هم هــمو می بینیم

تلخ مــثل نــبودنت...!

 

 

 

 

دلــم

دم کرده

در مــرداب...!!!

هــوای

تــازه

میــخواهم...

 

 

 

 

از تــصور انکه دلت برایم تنگ شده باشد

دلم ضعف می رود

چه ارزویی بالاتر از انکه 

تو به مــن 

وابــسته شــده باشــی؟

 

 

 

 

تو درد مرا نفــهمیدی درد من تو نبودی... 

درد مــن نــبودن تو بــود نفهــمیدی 

 

 

 

 

شعــبده یــعنی " تو "

چــشم بر نــمی دارم و گـُـم می شوی!!!!

 

 

 

 

مثل یک حرف تـــــــــوی دلم مانده ای 

 

 

 

 

غــریبه!

هوای دلم عجــیب بــرایت گرفته!

من و آسمانی از حــرف های نگــفته!

راســتی

جــسارت نــباشد

تو کــی می ایی؟!

 

 

 

 

بــاور کنــید من شــاعری مــایوسم

که فــقط خــیال مــیکردم

روزی با شــعر میتــوانم تــو را بــاز برگــردانم

 

 

 

 

شاید ندانی که آمــدنت بــهانه ای شد برای تپیــدن قــلبی که بی قرار ایــستادن بود 

 

 

 

 

مــن شعرم 

نفــسم !

به چشــمان تو بــند است 

نبــندشــان...

 

 

 

 

هــمیشه کــسی هــست بــرای نــبودن

 


 

دلم می خــواست می توانــستم "هــمه" ام را بــدهم "هــمه" اش بــاشم..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
kameleh ...