źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

درباره بلاگ
źªŗĭ




مــن בخـتـــــر دی ماه هستم ... اشتبـــاه نکن .. مغـــــرور نیستم ! اما به خـــوב میبــــالم .. زیــــرا "صـداقـــت و وفــــاבاری " اصـــول زنــــدگیم هستند. مـــرا بــا این בو اصـــل " زنـــבگی کن " ... בر غیـــر اینصورت : " به ســلامـــت... "

هر سال روزِ تولدم؛

شمع های بیشتری برایم اشک می ریزند ...



پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۶، ۰۳:۵۰ - محمد روشنیان
    تبریک
  • ۱ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۶ - ramin pazoki
    لایک
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۰۴

گاهی

من از چشمات دل کندم
با اینکه زندگیم بودی
میدونستم یه روزی میری
ولی نه به همین زودی
من از رویات خط خوردم
من از چشمه تو افتادم
چقد اسون دل کندی
چه راحت بردی از یادم

به دنیای تو وابستم
ولی رد میشیم از حسم

باید باور کنم رفتی؟
میدونم اخره قصه ست.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۱
kameleh ...

نظرات  (۳)

کم سعادتیم
پاسخ:
نه این چه حرفیه
لایک
پاسخ:
مرسی .کم پیدایی
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۰ ( ک) شباهنگ
شاید گاهی آدم خودش باید این پیام را بده ..
پاسخ:
وقتی هرسری خودت این پیامو میدی و خودتو کوچیک میکنی دیگه نوبت اونه