źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

źªŗĭ

...دختری از جنس سکوت...

درباره بلاگ
źªŗĭ




مــن בخـتـــــر دی ماه هستم ... اشتبـــاه نکن .. مغـــــرور نیستم ! اما به خـــوב میبــــالم .. زیــــرا "صـداقـــت و وفــــاבاری " اصـــول زنــــدگیم هستند. مـــرا بــا این בو اصـــل " زنـــבگی کن " ... בر غیـــر اینصورت : " به ســلامـــت... "

هر سال روزِ تولدم؛

شمع های بیشتری برایم اشک می ریزند ...



پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۶، ۰۳:۵۰ - محمد روشنیان
    تبریک
  • ۱ اسفند ۹۵، ۰۳:۳۶ - ramin pazoki
    لایک
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۶

خبر جدید

😊😊😊😊هم اکنون من تصمیم گرفتم که دوباره بنویسسسسسسسم فقط به خاطر آجیا و داداشا و دوستی گلمممممم😊😊😊😊

کی دوست داره برگردم؟؟

در ضمن مطالب خیلی زیاده شرمنده که نمیتونم سر بزنم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
kameleh ...

نظرات  (۵)

ای جون
بزن ✋
پاسخ:
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۹ سینا مرادی
خداروشکر خوشحالم :)
پاسخ:
منم خوشالم
من کلا دوست دارم همه بنویسن
چون نوشتن زیباست
شما هم دوباره بنویسی قطعا خوشحال می شم
پاسخ:
ممنونمم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۶ خواندنی ها
خیلی خوبه که بخاطر ما میخوای برگردی
من که دوس دارم برگردی
پاسخ:
😊😊
چه عالی..
منتظریم عزیزم
پاسخ:
فدات